PROSTO DELOVNO MESTO: Samostojni strokovni delavec – Ekonomat in javna naročila

Razpisano prosto delovno mesto: SAMOSTOJNI STROKOVNI DELAVEC VII/2 (II); šifra: J017103  

Delovno mesto se razpisuje v organizacijski podenoti Ekonomat in javna naročila za nedoločen čas, s polnim delovnim časom.

Poskusno delo traja 3 mesece.

1. Pogoji za opravljanje dela:

  • univerzitetna ali visoka strokovna izobrazba s specializacijo oziroma z magisterijem (druga stopnja); družboslovne, humanistične, naravoslovne, ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • znanje angleškega jezika,
  • dobra sposobnost pisnega in ustnega komuniciranja, sposobnost za vodenje, delo v timu in koordiniranje dela, sposobnost usklajevanja mnenj in samoobvladovanja, motiviranost in sposobnost pridobivanja novih znanj,
  • zaželena znanja s področja javnih naročil,
  • znanja za uporabo računalniških programov (zaželeno je poznavanje orodij SAP),
  • zaželene so delovne izkušnje.

2. Splošni opis:

  • samostojno opravlja strokovno organizacijska dela na svojem delovnem področju,
  • izvaja operativne naloge delovnega področja,
  • spremlja informacije in novosti na svojem delovnem področju,
  • opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega.

3. Podrobnejši opis:

  • priprava razpisne dokumentacije in izvedba postopkov javnih naročil,
  • vodenje evidence in arhiva dokumentacije javnih naročil,
  • nabava potrošnega pisarniškega materiala, sodelovanje pri nabavi osnovnih sredstev in opreme in drobnega potrošnega materiala,
  • evidenca o opravljenih investicijah, organizacija izvedbe del,
  • evidenca premoženja, inventarja, sodelovanje pri pripravi finančnega plana,
  • izdajanje pisarniškega materiala in vodenje ustrezne evidence kupljenega in izdanega materiala ter drugih evidenc osnovnih sredstev,
  • kontrola računov kupljenega materiala in naročenega dela in sodelovanje z računovodstvom,
  • sodelovanje pri izbiri ponudnikov za izvajanje vzdrževalnih in servisnih del na članici,
  • sodelovanje pri izvajanju varnostnih predpisov in pripravi stroškovnih cenitev in tehniških navodil,
  • predlaganje odpisa obrabljenih inventurnih predmetov, drobnega in potrošnega materiala,
  • pomoč pri izvedbi sprejemnih izpitov, večerne likovne šole, študentskih razstav,
  • prevozi za realizacijo vzgojno izobraževalnega programa,
  • nadzor dela snažilk,
  • opravljanje drugih nalog, ki vsebinsko sodijo v širše strokovno področje delovnega mesta.

4. Ponujamo:

  • delo v podpornem in stabilnem okolju,
  • možnost občasnega dela od doma,
  • samostojno in odgovorno delo,
  • redno plačilo,
  • plačana izobraževanja (tečaji, delavnice, Erasmus izmenjave, ipd.).

5. Prijava:

  • Rok za prijavo: 10 dni, do vključno 26. 11. 2023.
  • Kandidati naj prijave skupaj z življenjepisom in dokazili pošljejo na naslov: ks@aluo.uni-lj.si
  • Delovno mesto je objavljeno na ZRSZ pod registrsko številko PC21543.
  • Pogodba o zaposlitvi se lahko sklene le s kandidatom, ki izpolnjuje pogoje za zasedbo delovnega mesta. UL ALUO si pridržuje pravico, da v skladu s pogodbeno svobodo po 24. členu ZDR-1 kandidata ne izbere, navkljub temu, da izpolnjuje pogoje.

6. Kontaktna oseba: Nina Gršič, kadrovska služba UL ALUO: +386 1 421 25 07; Nina.Grsic@aluo.uni-lj.si

Skip to content
UL ALUO logotip 2024
Pregled zasebnosti

Spletna stran UL ALUO uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Vaše osebne podatke zbiramo in obdelujemo v skladu z veljavnimi predpisi (GDPR) ter izključno za določene namene, kot je optimizacija delovanja in navigacije po spletni strani. Vaši podatki so zaščiteni in jih ne delimo brez vašega soglasja.

Za več informacij o uporabi vaših podatkov se obrnite na helpdesk@aluo.uni-lj.si.